TERAPIA PEDAGOGICZNA
Drodzy rodzice i uczniowie, ze względu na obecną sytuację proponuję:
kontakt dotyczący zajęć z terapii pedagogicznej - Bogumiła Wincewicz,
można pisać poprzez e-dziennik lub na adres e-mail: bogwin01@wp.pl
Oprócz ćwiczeń realizowanych drogą elektroniczną zachęcam do odwiedzania stron, z których korzystaliśmy: ortografka, pisupisu, dyktanda, ortofrajda, planeta energii.
REWALIDACJA
Drodzy rodzice i uczniowie, ze względu na obecną sytuację proponuję :
kontakt dotyczący zajęć z terapii rewalidacyjnej poprzez
e-dziennik lub na adres e-mail: bogwin01@wp.pl
Oprócz ćwiczeń realizowanych drogą elektroniczną, zachęcam do odwiedzania strony :
https://www.youtube.com/watch?v=yxVMhKt-cvI
1 czerwca 2020 r.
Dzień Dziecka -Świętowanie w domu.
Dzisiaj święto wszystkich dzieci,
to szczególny dla was dzień.
Życzę wszystkiego co piękne i uśmiechnięte,
życzę przyjaciół najlepszych na świecie.
W dzisiejszym dniu z okazji święta zapraszam na :
Życzenia z okazji Dnia Dziecka
Zajęcia plastyczne - czekolada
Wierszyk „My dzieci świata”
Bogumiła Wincewicz
15.12.2020 r.
Zajęcia korekcyjno -kompensacyjne
Kontakt do zajęć Bogumiła Wincewicz,
można pisać poprzez e-dziennik lub na adres e- mail bogwin01@wp.p
Bardzo proszę uczniów, którzy uczęszczają na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
o zapoznanie się z propozycjami ćwiczeń zdalnych i w miarę możliości wykonanie ich.
Linki do gier
https://wordwall.net/pl/resource/280077/zagadki-korekcyjno-kompensacyjne
https://wordwall.net/pl/resource/892759/przyroda/pory-roku-dni-tygodnia-miesi%c4%85ce
https://wordwall.net/pl/resource/914894/zaj%c4%99cia-korekcyjno-kompensacyjne/pomy%c5%9bl-szybko
Korzystajcie również z edukacyjnych stron internetowych, na których będziecie mogli znaleźć wiele ciekawych ćwiczeń doskonalących i rozwijających umiejętności czytania i pisania, znajomość ortografii, myślenie matematyczne, pamięć i koncentrację uwagi, funkcje wzrokowe i słuchowe, sprawność grafo-motoryczną, orientację przestrzenną, koordynację wzrokowo – ruchową.
Prosimy o skorzystanie z następujących stron: https://educarium.pl/karty-pracy https://piktografia.pl
Dla rodziców:
1. Dbaj, aby dziecko wykonywało dokładnie i poprawnie wszelkie polecenia.
2. Pamiętaj: „raz” nigdy nie wystarcza – uczenie się dzieci ryzyka dysleksji, dzieci z zaburzeniami wymaga niezmiernie wielu ćwiczeń i powtórzeń.
3. Naucz dziecko odpowiedzialności za wykonaną pracę przez wykształcenie nawyku jej kontrolowania i poprawiania, zanim odda ci do sprawdzenia. 4.Staraj się zainteresować dziecko tym, czego się uczy. Dobrze, jeśli samo odkrywa, co powinno wiedzieć.
6.Stosuj wzmocnienia (pochwały, nagrody rzeczowe lub miłe wydarzenia).
7.Uczenie i odrabianie zadań domowych organizuj systemem „małych kroków”: materiał podziel na części (nie za dużo naraz).
8.Obserwuj dziecko, gdy dostrzegasz znużenie, stosuj krótkie przerwy relaksacyjne połączone z aktywnością ruchową.
9. Dyskretnie przypominaj dziecku o jego obowiązkach.
10. Daj dziecku czas na odpoczynek po szkole, odrabianie lekcji powinno się odbywać po niezbyt długiej przerwie.
11.Ograniczaj dziecku oglądanie telewizji i granie w gry komputerowe. Zajęcia te powinny się odbywać we wcześniej zaplanowanym czasie i być traktowane jako nagroda
12. Dostosuj ilość nauki do możliwości psychofizycznych dziecka. 13. Rozbudzaj w dziecku zainteresowania.